Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Суслова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Суслова Т. О. 
Еволюція наукових підходів до розкриття сутності ціни та змісту її функцій [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Університетські наукові записки. - 2012. - № 4. - С. 570-576. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2012_4_82
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.532 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Суслова Т. О. 
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова, С. В. Спивакоський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.013 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Суслова Т. О. 
Еволюція наукових підходів до розуміння ціни та класифікація її сучасних функцій [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_12_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Суслова Т. О. 
Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 381-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_58
Досліджено динаміку зовнішніх чинників, що формують середовище для маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. Наведено аналіз економічної ситуації, податкової системи України та зарубіжних країн, темпів інфляції, реальних доходів населення. Виявлено тенденції у конкурентній ситуації на ринку туристичних послуг України, а також у динаміці цін на послуги суміжників/партнерів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.069 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Суслова Т. О. 
Ціни на готельні послуги як чинник ціноутворення в туристичних підприємствах України [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Прометей. - 2014. - № 2. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_2_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.061 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Корж М. В. 
Системно ситуативний підхід до процесу маркетингового планування на підприємствах сфери послуг [Електронний ресурс] / М. В. Корж, Т. О. Суслова, Д. О. Даниленко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3(2)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 708.888 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Решетник Н. 
Стратегічний фінансовий менеджмент в діяльності корпорацій [Електронний ресурс] / Н. Решетник, Н. Насікан, О. Клименко, К. Cвітлична, Т. Суслова // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 2. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_2_16
Обгрунтовано необхідність трансформації фінансових механізмів у формуванні нових підходів стратегічного управління (СУ). Визначено фактори впливу на розвиток стратегічної діяльності корпорацій і недоліки реалізації фінансових стратегій в умовах змін. Мета роботи - визначення ефективної моделі стратегічного фінансового менеджменту корпорацій в сучасних умовах змін для вдосконалення системи СУ корпорацій. Методичною базою для розрахунків є рейтинги Global 100, Forbes, NPS benchmarks, Sustainable Ukraine, прикладні дослідження Професійної асоціації корпоративного управління, Центру "Розвиток КСВ". На підставі аналізу стратегій розвитку світових стійких корпорацій-лідерів визначено основні стратегічні напрями їхньої діяльності. Для визначення вагомості складових стратегічного фінансового менеджменту (СФМ) корпорацій у забезпеченні стійкого розвитку проаналізовано фінансові показники світових лідерів-корпорацій (Chr. Hansen Holding A/S, Kering SA, Neste Corporation, Orsted, GlaxoSmithKline pic) та українських лідерів-корпорацій (DP "NAEK "Enerhoatom", PrAT "Ukrhidroenerho", TOV "Kernel", IP "Koka Kola Beveridzhyz Ukraina Limited", "Karlsberh Ukraina"): ринкова капіталізація, прибуток, показник лояльності клієнтів/репутація бренду. У висновках зазначено про необхідність підвищення ефективності СФМ українських корпорацій у сучасних умовах змін, що потребує відстеження зовнішніх фінансових ризиків, постійного коригування стратегічних напрямів корпорацій з урахуванням концепції сталого (стійкого) розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.058 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Суслова Т. О. 
Особливості email-маркетингу в комунікаційних процесах [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 5(1). - С. 143-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_5(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського