Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Суслова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Суслова Т. О. Еволюція наукових підходів до розкриття сутності ціни та змісту її функцій [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Університетські наукові записки. - 2012. - № 4. - С. 570-576. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2012_4_82
| 2. |
Суслова Т. О. Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова, С. В. Спивакоський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_13
| 3. |
Суслова Т. О. Еволюція наукових підходів до розуміння ціни та класифікація її сучасних функцій [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_12_54
| 4. |
Суслова Т. О. Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 381-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_58 Досліджено динаміку зовнішніх чинників, що формують середовище для маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. Наведено аналіз економічної ситуації, податкової системи України та зарубіжних країн, темпів інфляції, реальних доходів населення. Виявлено тенденції у конкурентній ситуації на ринку туристичних послуг України, а також у динаміці цін на послуги суміжників/партнерів.
| 5. |
Суслова Т. О. Ціни на готельні послуги як чинник ціноутворення в туристичних підприємствах України [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Прометей. - 2014. - № 2. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2014_2_43
| 6. |
Корж М. В. Системно ситуативний підхід до процесу маркетингового планування на підприємствах сфери послуг [Електронний ресурс] / М. В. Корж, Т. О. Суслова, Д. О. Даниленко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3(2)__43
| 7. |
Решетник Н. Стратегічний фінансовий менеджмент в діяльності корпорацій [Електронний ресурс] / Н. Решетник, Н. Насікан, О. Клименко, К. Cвітлична, Т. Суслова // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 2. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_2_16 Обгрунтовано необхідність трансформації фінансових механізмів у формуванні нових підходів стратегічного управління (СУ). Визначено фактори впливу на розвиток стратегічної діяльності корпорацій і недоліки реалізації фінансових стратегій в умовах змін. Мета роботи - визначення ефективної моделі стратегічного фінансового менеджменту корпорацій в сучасних умовах змін для вдосконалення системи СУ корпорацій. Методичною базою для розрахунків є рейтинги Global 100, Forbes, NPS benchmarks, Sustainable Ukraine, прикладні дослідження Професійної асоціації корпоративного управління, Центру "Розвиток КСВ". На підставі аналізу стратегій розвитку світових стійких корпорацій-лідерів визначено основні стратегічні напрями їхньої діяльності. Для визначення вагомості складових стратегічного фінансового менеджменту (СФМ) корпорацій у забезпеченні стійкого розвитку проаналізовано фінансові показники світових лідерів-корпорацій (Chr. Hansen Holding A/S, Kering SA, Neste Corporation, Orsted, GlaxoSmithKline pic) та українських лідерів-корпорацій (DP "NAEK "Enerhoatom", PrAT "Ukrhidroenerho", TOV "Kernel", IP "Koka Kola Beveridzhyz Ukraina Limited", "Karlsberh Ukraina"): ринкова капіталізація, прибуток, показник лояльності клієнтів/репутація бренду. У висновках зазначено про необхідність підвищення ефективності СФМ українських корпорацій у сучасних умовах змін, що потребує відстеження зовнішніх фінансових ризиків, постійного коригування стратегічних напрямів корпорацій з урахуванням концепції сталого (стійкого) розвитку.
| 8. |
Суслова Т. О. Особливості email-маркетингу в комунікаційних процесах [Електронний ресурс] / Т. О. Суслова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 5(1). - С. 143-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_5(1)__21
|
|
|